domingo, 20 de septiembre de 2009

ZAPATERO TIENE UN PLAN....¡CREAR PARADOS!


España se ha convertido en el primer productor mundial de paro, para envidia de Zimbaue, pero la multitud atolondrada de los analistas económicos sigue picoteando el grano que diariamente Zapatero arroja en el comedero de las discusiones bizantinas: que si la presión fiscal sube o baja, que si la reforma impositiva afectará a los impuestos directos o indirectos, que si patatín, que si patatán.
Y, mientras Zapatero mantiene bien provisto el comedero de las discusiones bizantinas, completa el diseño de su plan para ganar las próximas elecciones, y las próximas, y así hasta que San Juan baje el dedo.
Es un plan tan evidente que pasa inadvertido a quienes se empeñan en buscarlo en escondrijos recónditos.
Zapatero sabe que el paro no hará sino crecer en los próximos años; sabe que, en apenas unos meses, la cifra de desempleados, abastecida con las nuevas incorporaciones que deparará el naufragio del Plan E, aquel trampantojo con el que se crearon puestos de trabajo superfluos y efímeros, alcanzará los cinco millones, que no harán sino incrementarse en los meses siguientes.
Zapatero sabe que cifras tan abultadas pueden desencadenar una revuelta social; pero también sabe que, si se gestionan con astucia, constituyen una provisión de votos formidable que le asegurará la permanencia sine die en la poltrona.
¿Y cómo se consigue que los parados voten en masa al hombre que los ha dejado sin trabajo?
Explica Juan Manuel de Prada en ABC que el método es simplicísimo; basta contemplar la naturaleza y reparar en la argucia que las hormigas emplean para apacentar a los pulgones, a quienes satisfacen en sus necesidades básicas para después extraerles esa secreción azucarada que constituye su predilecta ambrosía.
La ambrosía predilecta de Zapatero son los votos que le garantizan la permanencia en la poltrona; y para ello se dispone a satisfacer las necesidades básicas de su rebaño de pulgones, que son los millones de parados que previamente ha fabricado:
Se dispone a mantenerlos en un estado de «pobreza controlada», como los bodegueros mantienen los vinos a una temperatura constante que favorezca su fermentación, subsidiados con la limosnilla que conseguirá recaudar a costa de empobrecer a las clases medias; empobrecimiento que, a su vez, irá generando nuevas remesas de parados... y nuevas remesas de votos.
Periodista Digital, 20/09/2009

22 comentarios:

UN PARADO dijo...

No cabe duda de que existen los profesionales del paro, pero hay que decir que siempre han existido y existirán. Pero dicho esto no estoy de acuerdo con la aceptación de la actual situación por parte de los parados.Los parados quremos trabaar y no recibir susbsidios que nos pueadan llevar a otro PER como el andaluz, que acostubra a no trabajar.
El Señor Zapatero sabe que el mejor subsidio es un trabajo, pero como no ha puesto las condiciones para crearlo se dedica al "mantenimiento" de parados que luego cree se lo agradecerán en forma de votos. Personalmente creo qeu está equivocado, yo nunca lo volveré a votar.Lo he hecho dos veces pero ya me he caido del burro.

Anónimo dijo...

Aunque mi comentario no tiene nada que ver con esta entrada del blog, no me resisto a hacerlo.
Ha llegado a mis oidos que la Fiscalía ha archivado la denuncia que hicieron contra J.G. Perales tres personas de GE. ¿Eso que quiere decir? ¿Que lo que estaba haciendo este señor y lo que hacía JMM eera correcto? ¿Que se pueden dar licencias en contra del informe de los técnicos? Parece ser que en determnadas circunstancias según me han contado, es así.
No me gusta esto, pero me alegro, por lo menos se evita la guerra que venía, ya que se iba a denunciar también a JJM por las muchas que éste señor dio en las mismas condiciones cuando era Alcalde.

Anónimo dijo...

seguramente lo han dejado pasar para no tener que ir la otra parte al juzgado por lo mismo, al final se van de comida o cena para celebrarlo y tan amigos.
era un posible delito, pero sin nadie que se persone, pues el fiscal no hace nada, porque no se le dan datos

Anónimo dijo...

Pues yo me alegro mucho de que todo haya quedado así. Dos personas "tan dignas· de este pueblo no se merecen pasar por los juzgados de esa manera.

Anónimo dijo...

Si eso es cierto, hay mas personas dignas en montserrat

Javi dijo...

Es pot i es deu criticar el que va passar fa un any, dos, tres i fins i tot tota la vida. Bé tota la vida no, pareix que quan passen més de 40 anys no hi ha que fer-ho. Per eixemple lo de la memoria històrica no hi ha que menejar-lo molt, no siga que algú acave embrutant-se el nom.

Torne a dir que em pareix molt bé que tot es critique. Però em pareix molt fort que es critique lo que va passar i no digau res del que passa ara en lo referent a les persones dignes.

Tot el mon sap que el regidor d'urbanisme té una casa de més de 100 metres i una piscina en un terreny rustic. Ja no es un secret a veus, ni siquiera vox populi, tot el mon el sap. Des de esta pàgina web ningú diu res per defendre-lo, per lo que està clar que es així.

Aleshores, com es fica el crit al cel per la honarabilitat de les persones de anteriors legislatures o que ja no estàn, quan hui en dia, en el poble passen cosses com lo del tinent alcalde i no es fa ni es diu res.

Es que, ja no es que va donar llicències, es que es va donar a si mateixa la llicència, i damunt ara té el càrrec de regidor d'urbanisme. Si això es honorable, que voleu que vos diga...

Anónimo dijo...

que me dices del perales?? este tipo es de ahora tambien y se acuerda no hacer nada para no implicarse los demas.
Aquie mucho bla bla bla pero nadie hace nada por solucionar el tema.
o se actua contra lo que se dice que hizo y hace el equipito o se calla la boca todo el mundo para siempre y a tragar lo que nos quieran hacer tragar los "politicos" de turno...TODOS

Javi dijo...

Però que ha passat amb el Perales? Jo no se res. Que se ha retirat la denuncia? o que la Fiscalia diu que no la tramita? Jo no el se, si algú el sap que el diga, i si te dubtes que pregunte a la pàgina del psoe, en compte de dir cosses sense saver, si realment no sap, si el sap, fa molt bé diguent-lo, encara que faria millor diguent-lo a la del psoe, per a que es pugen aclarir o defendre les persones implicades.

Però de quansevol manera, una cosa no lleva l'altra. Qué passa amb el tinent alcalde? Si es de veres lo de la seua casa, com podeu parlar de honorabilitat. Jo l'he preguntat en esta web, al igual que molta gent, i una de les poquetes rèpliques es la de l'últim anònim que em respon amb la situació del Perales, però no diu res de l'actual regidor d'urbanisme. Es que damunt es d'urbanisme, es molt fort senyors del PP de Montserrat, molt fort!!!

PePe botika dijo...

Per que valencia es la capital d espanya que mes perats te? no vuic pensar que la generalitat prefereix vore a la comunitat encapçalant els parats espanyols sols per tindre una escusa per a fer oposicio al govern.
¿Si tenen la formula per a crear llocs de treball per que no heu fiquen en marxa?
Jo estic en l atur no crec que siga culpa d un president o altre.Crec que la culpa la te el sistema,un sistema finançer que al ric el fa mes ric i al pobre el fa mes pobre.

Anónimo dijo...

Però que ha passat amb el Perales?

Anónimo dijo...

que ha passat en el Alberto?

Anónimo dijo...

Y que ha passat con Perico el de Los Palotes??

Anónimo dijo...

Perico se dedico a la politica, pago la hipoteca, se compro un apartamento y algun cochecito y guardo dinero suficiente para no tener que depender de nadie mas y colorin colorado...........
P.D. por supuesto cometiendo delitos a malsalva

A Javi dijo...

Si no te gusta este blog, no entres en él. Aquí cada uno habla de lo que le da la gana,como tú, pero no de lo que tú quieras, para eso ya tienes "el otro".

Javi dijo...

Doncs que vols que et diga. Cada vegada m'agrada menys este i més "el otro" com dius.
Em pareix bé que es diguen coses de caracter nacional. Però des de ací estan fent-se preguntes al vostre partit, de temes que afecten al poble, i de vegades amb insinuacions sobre les formes de fer-ho que deixen al vostre partit a l'altura del betú:

- El tema de la casa en terreny rustic del regidor d'urbanisme.

- La plaça del jefe de policia.

No soles no es fa un article explicant el tema, sino que no contesteu a estes preguntes.

Estos temes estan en "el otro" web i tampoco digueu res.

En canvi, no feu més que parlar de lo mateix : ZP i el paro. Que no dic que estiga bé, encara que ja comença a ser un poquet avorrit. Peró quan hi han temes que afecten al poble que no es comenten, a pesar de les acusacions e insinuacions, que voleu que vos diga... la cosa fa prou de pudor.

Que per a dir una i altra volta cosses de ZP i el paro tot el rato, ja tenim un fum de blogs, i les teles de turno. Però que en este blog, que es del PP de MONTSERRAT, soles es parle de eixe tema, quan hi han acusacions de cosses concretes per un lloc i altre sobre MONTSERRAT en pareix prou lamentable....

I pense que a quansevol lector d'aquest blog le té que pareixer per a flipar. Perque com es sol dir, "El que calla, otorga"

I dic més, si ante preguntes sobre vosaltres i la gestió que esteu fent del poble la millor resposta es "Si no te gusta el blog, no entres en él" i que les coses que no ens mola que es diguen no anem a parlar, per això ja tens "el otro" em pareix per flipar.

Si eixa es la resposta que reb un habitant del poble quan les pregunta un ciutadà, quan en teoria esteu per servir-lo, que voleu que vos diga....

Vosaltres voreu....

Anónimo dijo...

Javi es nota que no eres del poble, per que si no, es clar que no haveres fet el comentari d´abans. Dic açò per que el PP de
Montserrat te la costum de quan no li convé
el que lis dius o be donen la "callada" per resposta o be diuen que no entres a la web, o simplement diuen que no ens
importa. I per a mostra tens eixes preguntes que tu fas sobre el regidor d´urbanisme, i que
es totalment cert que te la casa en terreny rustic, o el que es diu sobre la policia, al
igual que no contesten sobre el tema de protecció civil, i si contesten es per a dir que no passa res, cosa totalment falsa, per que si no passara res haverem tengut a Fidel i
a tots els membres de protecció civil el dissabte passat a la mitja marató, i com tots sabem no va ser així. El que encara no comprenc es per que Fidel (que es clar que entra en aquesta web),no ens explica a tots els que preguntem que ha passat amb protecció civil. A no ser que hatja segut amenaçat de mala manera amb ser enviat directament a l´atur,(còsa que no m´extrantaria gens coneguent com conec als elements que estan hui al front de l´ajuntament).

Anónimo dijo...

ESTIC D'ACORD AMB TOT LO QUE HA DIT JAVI. VOLEM EXPLICACIONS PER QUE AL FINAL PAREIX QUE ENTRE UNS I ALTRES ALS CIUTADANS ENS PRENEN EL PEL

Anónimo dijo...

No pareix,efectivament ens prenen el pel.

Javi dijo...

A mi no em prenen el pel.

En la gent que hi ha, i les idees que donen i diuen, mai vote al PP a nivel nacional.

Però a nivel local, no soles no els vote, sino que li conte a tot el mon les cosses que fan, per a que tinguen en compte lo que voten si voten al PP de Montserrat. I si no el creuen, soles tenen que conectar-se a esta web, alguns no poden, però altres si que el fan si, i flipen com al que més.

Anónimo dijo...

Mas o menos es lo mismo que hago yo Javi, pero en sentido contrario.
Yo cuento a todas aquellas personas que me quieren escuchar que durante los 8 años negros de GE había un Ayuntamiento que se pasaba por el forro de sus deseos todas las leyes urbanísticas dando licencias contra informe a diestro y siniestro, un Ayuntamiento al que se pedían informes sobre determinadas facturas y no los daba nunca, un Ayuntamiento que se saltaba la legalidad vigente en aquellos tiempos sobre toponimia, un Ayuntamiento que animó a más de una persona a construir ilegalmente.
Un cosistorio que realizó oposiciones de dudosa legalidad tanto en la policía como en otros ámbitos funcionariales.
También les digo que si quieren constatar la bilis que destilan no tiene más que conectarse a la web del PSOE local y lo podrán comprobar. Y te digo que si lo hacen y lo comprueban y además "flipan".

Javi dijo...

Doncs no se perque flipen al conectar-se a la web del psor, perque quasi ningú fica canya. La gent diu el que pensa i quasi no hi ha polèmica. I si no estan dacord o no entenen algo poden escriure.

Aci es fan acusacions molt concretes i series als partit que en teoria representa esta web, i no contesta ningú. I clar la gent flipar per el silenci, ja que el que no diu res otorga. El flipar no es per les opinions, es per les accions.

Suposse que no seras del PP, perque si flipares de les llicències urbanistiques de l'època de GE, deuries de saver que en l'anterior legislatura encara era pitjor, quan el germà de l'anterior alcalde tenia una inmobiliaria...per a que dir més. I si alucines en lo de les llicències, com se te queda el cos quan l'actual regidor viu a una casa construida a un terreny rústic?

Anónimo dijo...

Javi, o sea que los actuales gobernantes siempre más ¿no?