lunes, 16 de febrero de 2009

LOS INTERNAUTAS Y LA CRISIS


La red es en estos momentos es el sitio donde más libremente se puede opinar sobre temas políticos y donde el ingenio de los internautas se desarrolla de una forma más libre.
La crisis que padece España es naturalmente un tema recurrente y sobre todo las promesas (digamos mentiras) electorales del Presidente del Gobierno.
Publicamos aquí varios ejemplos de lo que está generándose en internet relativo a este tema. No me negareis que la red de redes tiene fuerza y se está convirtiendo en el futuro de la información en detrimento de la prensa escrita, cada vez con menos lectores.


En el futuro estamos seguro que las elecciones se decidirán sobre todo en internet y que allí se creará más opinión y más libre que la que ahora crean los medios de comunicación clásicos.
El tiempo nos dará o quitará la razón.

De todas formas y con respecto a las ilustraciones de esta entrada, hemos de decir que el Sr. Rodríguez Zapatero se ha hecho acreedor a ellas. Nadie mintió tanto en tan poco tiempo.

11 comentarios:

Anónimo dijo...

Si, sense dubte la xarxa es una font d'informació brutal. Encara que hi ha que anar en compte, ja que com tot no es perfecte i no pots creure tot el que hi ha.

També aconselle mirar aquesta web per a informar-se i riure una estona.

http://www.losgenoveses.net/

Ahí, abanda de fotos, hi han links a videos de youtube i moltes copies de documents que deixen clares moltes coses, també te links a altres webs molt divertides-informatives, com pot ser la de fabra.net

Mireu, aprofiteu la xarxa per a riure e informar-se.

Anónimo dijo...

La dirección que indicas tuvo la desvergüenza de tenerla como un link la página web del Ayuntamiento durante el mandato de Gent d'Esquerres. Internet es libre (por ahora) pero las web de las ayuntamientos son institucionales y eso no procedía. ¿De acuerdo?

Anónimo dijo...

Hola Juan de la cosa

En serio estava a la web de l'ajuntament?

Home, la veritat es que a mi personalment no em pareix bé que la web dels genoveses estiguera a la plana de l'ajuntament. Sobre tot perque estàs aprofitant recursos pùblics per a fer contracampanya directa a l'oposició. Perquè encara que es una web que barreja humor i documentació amb noticies series, lo que està clar es que va a saco contra el PP i per tant no deuria d'estar a l'ajuntament, al menys en la meua opinió.

Aci teniu les joies de COPE e Intereconomia, que també teleta de la bona, però clar es un blog privat i no es el mateix.

Soles un apunt, que internet continue llibre, perquè es el secret del seu èxit. I si el mireu bé es un mitja de comunicació, com pot ser un llibre, la TV o el telèfon. Si es gasta mal, mal fet, però la culpa no serà del medi, sino del que el gasta per fer mal.

Anónimo dijo...

Hola Javi,

Si tienes alguna duna de si la página web Los Genoveses estaba en la web del Ayuntamiento se lo puedes preguntar a José Mª Más.

Efectivamente, este es un privado y no es lo mismo, se puede tener lo que se quiera y por supuesto no tiene un link de la SER, es obvio.

Estoy totalmente de acuerdo, internet será bueno o malo, dependiendo del uso que se haga de él. Tenemos el ejemplo lamentable de la pornografía infantil y de la propaganda terrorista islámica.
Un aaludo.

Anónimo dijo...

Javi no intentes descalificar al PP para sacar tajada. He visto la web que nos aconsejas, ¿¿y qué?? continúo pensando igual, ahora es de actualidad la trama anticorrupción, bien esperemos acontecimientos.... Pero muy de actualidad es que las familias Españolas no tienen trabajo, ni la posibilidad de encontrarlo, porque Zapatero sí tiene dinero y tiempo para tirar de la manta en la trama anticorrupción, confío en que también lo haga en las Comunidades donde ellos gobiernan. ¿Pero cuándo tiene intención de solucionar esta crisis que nos está llevando a la más profunda miseria?.

Anónimo dijo...

Hola

Ja vaig parlar del tema de la crisi en l'article de les cues de la casa de la caritat. I si no m'equivoque encara falta que em doneu resposta a unes preguntes que vaig fer responent i aclarint el vostres arguments de com va salvar Espanya Aznar Potter.

En quant al fet de posar esta web es per replicar a l'article que també fica foto montajes i coses similars. Soles per dir foto montajes hi han de tots el colors e idiologies politiques.

Es que si tots parlarem del que diu l'article , en compte d'anar a altres temes, que també tenen article en aquesta web, tot s'entendria millor, i tots podriem debatre millor. Es que sino es com si parlem de si es millor la pera o la poma i uno en la conversació contesta diguent que Samuel Etto no es bon futbolista.

Anónimo dijo...

Javi:

Veo que sigues insistiendo en lo mismo una yotra vez. En el artículo de la Casa de la Caridad ya te conteste y te expliqué las recetas econ´´omicas de Aznar Poter.

Lo que está claro es que a ti te da igual que se te conteste o no, pues afirmas que no se te dan respuestas aunque se te hayan dado.

Lo legítimo es que no las compartas pero no que mientas.

Anónimo dijo...

Hola CEFERICO

Continue insistint perque es de veres. Ja se que em donares respostes, però totes les teues respostes te vaig dir que no em convencien, perque eren per a estalviar no per generar feina. A això tú em digueres que si s'estalvia es baixa els impostos i tot torna a rodar. Jo a això vaig dir-te que si baixes els impostos un 10% o un 20% que es com a molt el que baixarien (i ja em pareix una barbaritat que es baixaren tant) no es prou per les raons que et vaig dir.
Això va ser el dia 16. Fa ara 11 dies i continues sense contestar-me. Per lo tant no estic mentint. Una i altra vegada m'acuseu de mentir quan es tan fàcil vore que no es així , perquè ho feu? Abans d'acusar, podries comprobar-ho no?, que quan tú vas escriure ja feia una setmana que esperava respostes.
Abans de acusarm-e de em dona igual que et conteste podries comprobar-ho no? Que es pot fet amb un click a la dreta de la plana web, no fa falta anar a cap lloc.
Demane un poc de respecte, per favor. Que aci enseguida s'acusa de mentir i de que em dona igual açò o allò.

Anónimo dijo...

Claro, tçu eres como el Papa que como hablas ex-cátedra y no te equivocas ni equivocas a los demás.

Anónimo dijo...

Hola Anònim 27 de febrero de 2009 16:50

Clar que m'equivoque. El que pasa es que està setmana ja se m'ha acusat dos vegades de mentider injustament.

També vaig replicar en l'article de la piscina, i per dos coses que no estaven molt ben escrites i es podien entendre d'altra forma, enseguida fereu llenya: "Que si no tinc ni idea de res", "Que si bon repàs que l'has donat a Javi"

Com si açò fora una batalla. Pensava que estem raonant i discutint coses.

I clar, de vegades també em farte, que soc persona, je, je.

Però be no pasa res.

I el Papa també s'equivoca, i molt per cert, que ja es molt major. Amb tots els respectes per a eixe home tan major. Això de montar lo que es monta en la dona eixa que crec que es deia Luana va ser molt fort.

Anónimo dijo...

Tines razón, no hay que decir que se miente sin pruebas, por lo tanto emitamos opiniones que todas son válidas. Pero tú Javi, es que siempre quieres salirte con la tuya y quieras o no sigues las directrices de Gent d'Esquerres, entre las que está la de no dar el brazo a torcer bajo ningún aspecto.
Con el tema de la piscina te digo que para mi también está muy claro. Me valen los informes de viabilidad y la no economía de vuestra propuesta.