domingo, 8 de noviembre de 2009

LOS 10 MANDAMIENTOS DE ZAPATERO


1. Las iniciativas económicas de la oposición están para vetarlas.
2. Las enmiendas a los Presupuestos que tengan riesgo de aprobarse sin el visto bueno del Gobierno, se bloquean.
3. Ante una pregunta incómoda, lo mejor es no contestar o desviarla a otro ministro.
4. Las iniciativas que se aprueban en el Pleno con el voto en contra del PSOE dan imagen de soledad, pero nada más, porque no hace falta cumplirlas.
5. Si la mayoría del Congreso va a aprobar una medida a la que, en principio, se opone el PSOE, si no es un asunto insalvable el sentido del voto se cambia.
6. No olvidar los recurrentes gestos para la galería de la izquierda, que contentan tanto a los grupos minoritarios como al propio partido.
7. Los acuerdos están para romperlos (reforma laboral con CiU, o reforma fiscal con IU-ICV). Depende de los votos que reporte.
8. No olvidar el intercambio de favores con los partidos en sus territorios (PNV en Álava o UPN en Navarra).
9. Los problemas internos de la oposición siempre son un alivio.
10. Cuando llegan los Presupuestos, nada como una buena lluvia de millones para conseguir aliados.
ABC, 8 de noviembre de 2009

5 comentarios:

ESO NO ES CORRECTO dijo...

He leido en la web del PSOE de Montserrat algo que me ha extrañado mucho, sobre todo por la persona autora del escrito.
A Javi siempre lo he considerado como una persona equilibrada y nada dada a las barbaridades ni a emitir juicios de valor sin fundamento.
Javi, el Presidente Camps será un ladrón cuando un Juez lo condene por esa acción, mientras tanto es una persona tan honorable como cualquier otra.Eso de anteponer la palabra "Lladre" al nombre del presidente no está bien, pùes no hay fundamento para ello hasta que no dictamine un Juez.
Es lo mismo que si yo hablando de Javi dijera "el ladrón de Javi", ¿qué fundamento tengo para ello? Ninguno, pero lo digo y me quedo más fresco que una lechuga.

Anónimo dijo...

La catetada de hoy del Parlamento de Cataluña ha sido fantástica. Han recibido a una delagación nicaragüense (que por cierto su lengua oficial es el alemán) y van y ponen intérpretes de español-catalán-español. Claro lo hacen con dinero público. En ERC y CiU no solamene son corruptos sino que además son tontos.

Anónimo dijo...

Camps definitivamente se ha vuelto majara.

Javi dijo...

Hola

Perdoneu la tardanca en contestar, ultimament tinc massa feina.

Primer que res, es clar que amb el recoltzament de la llei no puc parlar de Camps ni de cap persona com a lladre, al igual que acusar d'intenció d'assassinat, ja, ja, (impressionant el camps) però si quan done la meua opinió, perque jo compare estes convercss al blog com unes xarrades amb gent. I sempre són xarrades i manifestacions d'opinió.

Es clar que pots dir que jo,o CEFERICO o Montserrater és un lladre, també es clar que sense cap fonament, especialment perque no em/els coneixes. I dificilment pot considerar-se coherent una opinió d'algú quan no saps ni qui és ni que fa.

Cosa que no es pot dir de Camps, ja que tots savem que recentment s'han publicat converses telefòniques, llibres de comptabilitat B, declaracions per a flipar a jutges... Publicacions que són extractes de sumaris judicials, no converses de bar. Eixa informació per mi és prou per a fer un jui moral, i dir la meua opinió, i per mi no deixa cap dubte de la condició de lladre de Paco Camps. I dic lladre perque s'ha beneficiat personalment de la seua posició administrativa per a obtindre favors economics d'empresaris fotent a empresaris valencians i a tots el valencians. És clar que es la meua opinió, es clar que no sóc un jutge, es clar que el tal Paco no va a anar a la càrcel per les meues declaracions. És obviament la meua opinió i crec que hi han indicis i fonaments prou sòlids per obtindre estes conclusions, si altra persona pensa d'altra manera em fa alucinar, però el respecte i cadascú que pense el que vullga, faltaria més.

Però perquè Paco siga amic del jutge de torn i no el condemne per a mi no es prou. Eixe tio és un lladre, al igual que els del caso pretoria, al igual que el tio de mallorca (si, el del velodrom, el de les escobetes de vater de 375 euros, ...), al igual que Chavez que beneficia a les empreses on trevalla la seua filla, i com per desgràcia apareixen més i més cada dia.

A vore si açò ens dona un poquet de llum i deixem de seguir als partits polítics com a equips de futbol, i la gent vota en blanc o vota a altre partir, perque des de luego els que hi han són per flipar.

Anónimo dijo...

TOTALMENT A FAVOR JAVI!!!!!