martes, 10 de febrero de 2009

BERMEJO Y GARZÓN DE CACERÍA EN JAÉN


En primer lugar nuestra enhorabuena a Intereconomía TV por la exclusiva.

Bueno, bueno, bueno.... El Ministro de Justicia y el Juez Baltasar Garzón juntos en una cacería este fin de semana pasado. Con la que está cayendo y los dos juntitos y de la mano de caza.

Estas cosas ya creíamos que eran del pasado y muy del pasado. Hoy en día ya no ocurren ni en la Venezuela de Chaves ni en la Cuba de los déspotas hermanos Castro.

Precisamente estos dos incompetentes, que por lo menos para guardar las apariencias debían de tener hasta una orden de alejamiento el uno del otro, se juntan para cazar y ¿qué más? Ni aunque nos lo juren de rodillas, por la Santa Biblia, por la Constitución, por Stalin, por Lenin, por Carlos Marx y ni por Zapatero nos creemos que solo fueron a cazar, y ¿qué más?

¡¡REPÚBLICA BANANERA!!

16 comentarios:

Anónimo dijo...

Si por ir a cazar se es incompetente,en Montserrat tambien los ahi que cazan

Anónimo dijo...

Ja, ja, pero por amor de deu.
Ja comencem en els pareix que, o els tenen tota la pinta de...
En les coses que hi han que criticar i denunciar...

Torne a dir lo que ja estic cansar-me de dir a esta web. Més dades, més papers i menys "pareix ser" i menys noveles de nosferatus. Si tenim que ficar totes les vegades que Garzon i el Sr.Ministre es van de festa la portem clara, perquè clar per la mateixa regla de tres podriem fer el mateix de tots els partits politics i no terminariem mai. Altra cosa seria si em diguereu que estàn de caça mentres estiguera afonant-se un petroler, je ,je.

Tots sabem la vinculació política del Sr.Garzón i degut al seu carrec coneixirà molt bé al ministre de justicia. Per lo tant això no demostra res.

Per favor, que açò ja pareix una web d'un programa del cor. Si no teniu res a dir de politica nacional de forma seriosa, tireu mà de coses del poble, que també hi han un fum de coses per aclarir o al menys criticades des de GE.

Per a quan eixa entrada aclaridora del tema de l'escola? Això te més interés que les caceries del Garzon, i segur que molta gent del poble pensa el mateix.

Anónimo dijo...

Mira Javi, aquí hacemos las cosas como creemos conveniente. Si no te gusta este blog, siempre tienes la solución de acceder la web de Gent d'Esquerres, donde podrás leer lo que esperas y te gusta.
Lo que se tenga que publicar, se hará cuando toque y no cuando desees.
Un saludo,
Juan de la Cosa

Anónimo dijo...

Enhorabuena, habeis conseguido en 18 días más de 1000 entradas. Esto significa que el blog interesa en el pueblo. Ya era hora de que se pudieran leer permanentemente otras opiniones distintas a las de los Más, Martines Yagos, Polps y otros personajes y personajillos.

Anónimo dijo...

Y QUE?es delito cazar? Son ciudadanos libres,ninguno esta persegido por la ley, no?
Que les impide ir a cazar juntos??
Ya vale de matar al mensajero, es sabido que en Madrid existe (presunta) trama de corruptelas, porque no dejais que salga todo a la luz?
El PSOE pago con carcel, por tramas, no?
Pues si en el PP, ALGUIEN COMETE PREVARICACION Y MALVERSACIONES JUSTO ES QUE SE INVESTIGUEN...SI SON INOCENTES LA JUSTICIA LO DIRA, YO NO ACUSO A NADIE, PERO CUANDO EL RIO SUENA...AGUA LLEVA!

Anónimo dijo...

Yo estoy de acuerdo con la conclusión de este artículo, no es el momento de ir de caza los dos juntitos de la mano, a saber que estarán tramando con la excusa de la caza.... Y Javi estos sí son artículos políticos ya que no están hablando ni de Jesúlín, ni de la Pantoja. Otra cosa es que tú quisieras que se escribiera a tú gusto pero eso posiblemente ocurra en pocas ocasiones...
Ánimo lo están haciendo muy bien.

Anónimo dijo...

Hola Juan de la cosa

Em pareix molt be que no t'agraden les meues opinions, si tots forem igual aquest mon seria molt aburrit. Però més de que m'agrade o no m'agrade esta web, està la necesitat d'aclarir fets tant per a mi com a la resta de persones que poden vore està web. Sobre tot quan eixos fets em toquen de prop, per viure a aquest poble i en aquest pais. Per això continuaré llegint i replicant a està web, sobre tot per que a la de GE no entreu a criticar, al menys de forma asidua i amb respecte. Pense que lo bonico d'aço es que persones de diferent idees pugen discutir de forma respetuosa, es a dir argumentant sense insults, sense paraules mal sonants i amb documentacio i citació de fonts quan siga posible i necessari. D'aquesta forma es opden discutir idees i fets sense tindre que acudir a un plenari amb turnos que fan dificil el diàleg i que no tots podem vore.

Jo soles criticava l'article perquè que havent coses tan importants criticades des de la web de GE, que no es respongen des de aci o directament a la seua web i en contra fiqueu que dos persones van de caça.

Que si, que ara eixes persones estàn envoltades en fets que els fan protagonistes de l'actualitat, però jo no se i segur que la gent d'intereconomia o el que ha escrit l'article tampoc el sap, si estos tios van a caçar a sovint i no per el que pasa ara tener que interrompre les seues històries.Si es que per amor de deu. Jo no ho se, però en els medis que hi han hui en dia per a discutir i donar-se instruccions (emails, chat, fax, telèfons, això si a prova d'espionatge, jeje) Em pareix molt marcià que dos tios com estos tingan que organitzar una caceria per a poder parlar a gust i planificar como van a fotre al PP. Això pasava en temps de Franco caçant els famosos cervols, però hui en dia em semblar ridicul que la gent tinga que fer caceres per parlar. Si tingueren que fer això per a parlar si que seria digne de eixir a la prensa, però per inutils, per no saver enviar un e-mail o agafar un telèfon unes persones amb eixes responsabilitats i formació.

I clar en compte de dir que dos persones van de cacera, pero molt d'actualitat que siga, veig més important parlar de coses del poble com l'escola, la piscina, despeses vàries aparentment amb poc sentit com la necesitat de compra d'un tractor, com fer una web de l'ajuntament amb un cost excesiu i que s'actualitza molt poc, com ... (per a vore més mirar la web de GE)

Bé , al menys eixa es la meua opinió.

Anónimo dijo...

Comparto muchas de las coasa que dices en tu comentario, sobre todo que hay que replicare de una forma respetuosa con las opiniones y educadamente, sin insultos ni nada parecido. Eres de las personas con las que se puede dialogar y para eso lo mismo da ser de derechas que de izquierdas. Seguiremos hablando.
Juan de la Cosa

Anónimo dijo...

Hola

Clar que si, pense que eixa es una bona actitud. De totes formes torne a demanar-vos que fiqueu a la web quan pugau la vostra opinió de temes com l'escola , piscina i demés.

Anónimo dijo...

Contestando al anonimo de las 1000 entradas,personalmente entro esperando alguna respuesta o explicacion sobre el cole y no llega nunca,te aseguro que los articulos en mi opinion dejan mucho que desear,ni chicha ni limona.Se refieren a GE de sectarios y felicitan a intereconomia de locos.

Anónimo dijo...

Si hombre si, lo bueno l escribe el Sr. Más, Martín Yago y el Polp.

Anónimo dijo...

Hola

Lo bo i lo roin sempre es relatiu. Lo que no es relatiu es que jo porte poc més d'una setmana mirant està web i ja m'han deixat de contestar a moltes preguntes que van eixir fent comentaris a articles d'aquest web.

A banda de no dir res sobre l'escola, piscina i demés, vull pensar que el faràn prompte, al menys això m'han dit en una o dos rèpliques.

No m'han dit res de les mesures d'Aznar per a eixir de la crisi anterior. Jo doni la meua versió en l'article de les cues de la casa de la caridad i per respota soles vaig tindre un "El van fer molt bé", com no diuen res, me que pensar en la meua versió o pensar que aquest home era una bruixot.

No m'han dit res de l'opinió sobre la colaboració del PP i l'ausència de rectificacions sobre la guerra d'Irak, en l'article sobre Fidel Castro.

Així como tampoc han dit res sobre l'ausència de crítiques per l'atac d'Israel a Gaza des de el partit popular.

Però bé, com vaig dir, seguirem donant comentaris a la web.

Anónimo dijo...

Fueron invitados,Garzon y el ministro,compartieron caceria con politicos del PP.Pregunto,todos conspiraron juntos?,el PP anda perdido,no se fian ni de su sombra?

Anónimo dijo...

Evidentemente en Monserrat hay rtemas importantes, pero Javi, el tema de actualidad nacional es la detención de este grupo de golfos, es inevitable y creo que necesario comentarlo.

A la carcl con todos los que hyan metdo mano en la caja o hayan cometido algun tipo de delito, sean del Psoe, Pp, Iu........

Pero también hay un tema trascendental e un Estado de Derecho. LA DIVISIÓN DE PODERES. Algún destacdo dirgente en el pasado ya anunciaba que la división de poderes había muerto. Este es el clro ejemplo. Juez, Ministro, Fiscal y Comisario Geeral de cacería, mientras en los calabozos estaban los detenidos incomunicados. UN AUTÉNTICO ESCÁNDALO. Esto no lo soportaria ninguna emocracia occidental.

Un saludo

Anónimo dijo...

No gastes energía Ceferico. Gent d'Esquerres es una organización de muy extrema izquierda, por lo tanto des los argumentos que des no se van a car del burro.Ni entienden y lo peor es que alguno que podría hacerlo, no quiere entender.
Un saludo

Anónimo dijo...

Quan Garzon va destapar lo del GAL tambè era mal jutge?
Quan vos ajudar a guanyar en el 96 tambè era un mal jutge?
Hipòcrites